Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet door zou willen laten gaan. Wat de reden ook is, bij bestellingen in onze webwinkel heb je altijd 14 dagen bedenktijd waarbinnen je je bestelling altijd kunt retourneren.

Procedure

1. Het spijt ons om te horen dat er een probleem is met een van onze producten. Volg hier de procedure om een retouraanvraag in te dienen. Na ontvangst van een retournummer kun je het product onder vermelding van het retournummer terugsturen naar ons retour-adres:

Plan-Point
Cluselaan 16
5627 DC
Eindhoven

2. Het product dient ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking verpakt te worden in een deugdelijke doos of envelop.

3. Vermeld het retournummer en je afzendergegevens op de verzenddoos of -envelop.

Geld terug

1. We zullen na ontvangst het product binnen veertien dagen je betaling retour storten. Voor het terugbetalen hebben we wel je bankrekeningnummer en de naam van de rekeninghouder nodig. Deze kun je mailen naar info@plan-point.nl o.v.v. retournummer.

2. Heb je bezorgkosten betaald? Dan krijg je natuurlijk ook de bezorgkosten terug.

3. Stuur je alleen een deel van je bestelling terug? Je hebt bijvoorbeeld twee producten besteld, en stuurt er één terug? Dan betalen we de bezorgkosten niet terug.

4. De kosten van terugzending naar de webwinkel moet je zelf betalen.

Ruilen

Het is alleen mogelijk om een product te ruilen als je een zelfde product wilt omruilen in een andere kleur. In alle andere gevallen betalen we je het product terug. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Wil je een nieuw product ontvangen?

Via onze webwinkel www.plan-point.nl kun je altijd een nieuwe bestelling plaatsen!